به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کارگر کشور، در بخش انفرادی، شبنم موسیوند در کمیته وزن منهای ۶۱ کیلوگرم قهرمان شد و در بخش کاتا انفرادی هم نایب قهرمان شد، حدیثه غفوری دیگر کاراته کا استان هم در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، نایب قهرمان شد، تیم استان بعد از فارس بر سکوی دوم ایستاد.

این مسابقات با حضور ۲۳ ورزشکار از استان‌های یزد، فارس، قزوین، گیلان، تهران، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمان در دو بخش کاتا انفرادی و کومیته انفرادی به میزبانی هیئت ورزش کارگری استان یزد برگزار شد.

دختران والیبالیست شهرداری قزوین در خانه شکست خوردند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته پنجم دور برگشت، دختران شهرداری قزوین برابر ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

این بازی در خانه والیبال بعثت قزوین برگزار شد.

دختران کاراته کا استان در لیگ کاراته وان خوش درخشیدند

در پایان مرحله چهارم لیگ کاراته وان دختران، در رده سنی نونهالان آرنیکا سلیمانی نژاد در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم سوم شد، در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم هم زهرا محمدی و شیوا رحیمی اول و سوم شدند، در مجموع تیمی هم تیم استان در رده بندی تیمی سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان هم محدثه غلامحسینی در منهای ۴۲ کیلوگرم سوم شد و فاطمه فلاح در منهای ۵۴ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، در مجموع تیمی هم تیم استان در رده بندی تیمی سوم شدند.

این رقابت‌ها به میزبانی شهر خمین استان مرکزی برگزار شد.

لیگ دو بسکتبال باشگاه‌های کشور در تاکستان برگزار خواهد شد

تیم هیئت تاکستان در این مرحله با تیم‌های شهدا بابل، خانه بسکتبال قم، بهمن بهبهان هم گروه است.

مرحله دوم لیگ دو بسکتبال، ۶ تا ۹ اسفند ماه به میزبانی هیئت بسکتبال تاکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1359110
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.