تیم وچان کردستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صدرنشین این رقابت ها تیم قدرتمند شهرداری بم بود،  ۲ تیم در دیداری حساس و مهم برای تعیین قهرمان نیم‌ فصل از ساعت ۱۰ صبح امروز رو در روی هم قرار گرفتند.

تیم وچان کردستان که نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت، در پایان بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به شهرداری بم واگذار کرد تا عنوان قهرمانی نیم فصل را به مهمان خود هدیه کند.

طلسم گل نخوردن زهرا خواجوی دروازه بان نهاوندی وچان کردستان هم که در ۱۰ بازی قبلی و تا دقیقه ۵۰ این بازی دروازه اش بسته مانده بود سرانجام در این دیدار حساس شکسته شد تا نخستین باخت کردستان در لیگ نیم فصل لیگ برتر بانوان رقم بخورد و شهرداری بم قهرمان نیم فصل شود.

نیمه نخست این مسابقه با تک گل فروغ موری به سود وچان کردستان به پایان رسید اما در اوایل نیمه دوم شهرداری بم بازی را به تساوی کشاند،  دقایقی بعد سمیه خرمی دومین گل وچان را وارد دروازه شهرداری بم کرد.

شهرداری بم در نیمه دوم ۲ بار دیگر توسط فاطمه گرایلی و زهرا قنبری به گل رسید تا با پیروزی ۳ بر ۲ در این دیدار، ۳۳ امتیازی شود و صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل خود را حفظ و تثبیت کند.

وچان کردستان نیز که نخستین شکست خود در این فصل را تجربه کرد با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.