سردار مهدی حاجیان عصر دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را در این رابطه شناسایی کنند.‌

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه سارق موتورسیکلت را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی یادآور شد:متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان البرز اعتراف و در این رابطه نیز ۲ مالخر دستگیر و ۸ دستگاه موتورسیکلت از آنان کشف شد.

به گفته سردار حاجیان، سارق به همراه مالخران دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان البرز معرفی و اقدامات لازم برای تحویل موتورسیکلت‌های سرقت شده به مالباختگان در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: پدیده سرقت ناشی از علل و عوامل متعددی از جمله عدم تجهیز وسایل نقلیه به ملزومات هشدار ایمنی و یا پارک خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و کم تردد صورت می‌گیرد که امیدواریم مالکان این نوع وسایل با به کار بستن هشدارهای پلیسی از بروز هرگونه سرقت پیشگیری و وقوع جرایم مشابه را جهت بررسی، کشف و دستگیری سارقان به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

 توقیف ۶۰ راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نیکوییه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز توسط ماموران پلیس، مشخص شد کامیون در حال حمل ۶۰ راس دام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و محموله دام توقیفی تحویل دامپزشکی استان شد.

وی اضافه کرد: ارزش احشام کشف شده توسط پلیس به اظهار کارشناسان امور دام ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.