این مراسم که عصر امروز برگزار شد، با حضور شریفه الهی قمشه‌ای مدرس دانشگاه، سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فاطمه غفوری رییس کانون زنان بازرگان استان، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و سیده منیره قوامی عضو شورای شهر قزوین همراه بود.

رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین در ای مراسم گفت: نه زن برتر است و نه مرد بالاتر، نه یکی پایین تر است و نه یکی فراتر، نه مرد جنس اول است و نه زن جنس دوم، اینها کلام و آموزه قرآن کریم است که می‌گوید زن و مرد مکمل یکدیگرند.

فاطمه غفوری اضافه کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه را هرگز نه می‌توان فراموش کرد و نه می‌توان آن را به کنار گذاشت، بلکه آنها در کنار وظیفه مادری و همسری همواره نقش پررنگی در جامعه برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنان ما در تمام صحنه‌ها مانند مردان از پشتکار فراوانی برخوردار بوده و توانسته‌اند در مسیر توسعه کشور گام‌های مصممی بردارند که استمرار آن نیازمند حمایت‌های مضاعف است.



عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست گفت: کانون زنان بازرگان در مسائل اجتماعی به خوبی وارد شده و همواره توانسته‌ با شناسایی موارد مورد نیاز موفق عمل کنند.

سیده منیره قوامی به شیرخوارگاه حلیمه اشاره کرد و گفت: کودکانی که در شیرخوارگاه بزرگ می‌شوند و در سن جوانی نیاز به کسب و کار دارند، نیازمند حمایت هستند که کانون زنان بازرگان اعلام آمادگی کرده تا توانمندی و آموزش این افراد را برعهده بگیرد.

در این مراسم گروه موسیقی فراز با اجرای دو بخش توانست نشاط خاصی به میهمانان منتقل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.