به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، اعضای شورای شهر و اقشار مختلف مردم در مسجد سیدالشهدا (ع) شهر اقبالیه برگزار شد.

آیت الله مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: تقابل حق و باطل وجود داشته و اراده خداوند نیز بر سه اصل است، روشن بودن حق، پیروز بودن حق و هدایت گر بودن این مسیر حق.

وی خاطر نشان کرد: روشن بودن حق نیاز به زحمات و هزینه‌های جانی و مالی دارد که شهدا نیز از جان خود گذشتند که حق روشن و پیروز باشد.

آیت الله تلخابی شهادت حضرت زهرا، عاشورا و هشت سال دفاع مقدس را نمونه بارز این موضوع دانست و با اشاره به تشییع با شکوه سردار سلیمانی در دو کشور گفت: این تشیع ثمرات بسیار زیاد داشت و نشانگر روشن بودن حق و به حق بودن انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، صفات شاخص سردار سلیمانی را اخلاص، اعتماد واطاعات از رهبری و آمادگی برای جهاد در راه خدا دانست و یادآور شد: امروز دشمن در صدد آن است که اقتدار واتحاد مردم زیر سایه رهبری را خدشه دار کند و بعضی نیز در داخل کشور در این زمینه به دشمن کمک می‌کنند ولی ما بارها تدابیر و مصلحت‌های حکیمانه ایشان را در شرایط حساس دیده ایم و تمامی تحلیل گران و صاحب نظران جهانی هم این مسئله را اذعان می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.