محسن رضوانی روز دوشنبه در مجمع سالانه هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین، افزود: رشته واترپلو ایران بعد از ۴۴ سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مدال گرفت و در مجمع سازمان ملل متحد به رشته‌های دوومیدانی و شنای ایران برای کسب این مدال‌ها تبریک گفتند.

وی اضافه کرد: باید در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو با برنامه ریزی جلو رفت تا به کسب مدال‌های رنگارنگ و ارزشمند در سال‌های آینده امیدوار بود.

رضوانی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی، پایه توسعه ورزش قهرمانی است، افزود: رشته شنا در مسابقات المپیک ۴۹ مدال و رشته دوومیدانی بعد از آن ۴۲ مدال دارند و اگر ساختار ورزش کشور بر روی این ۲ رشته سرمایه گذاری کند قطعا مدال‌های بسیاری برای کشور طی سال‌های آینده کسب خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشته شنا در آموزه‌های اسلامی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: توسعه این رشته در جامعه موجب توسعه ورزش قهرمانی می‌شود و صرفه جویی اقتصادی در ابعاد بهداشتی و درمانی شهروندان را در پی دارد.

این مسوول گفت: هیات‌های استانی و شهرستانی باید با جدیت موضوع مدارس شنا را پیگیری کنند و از ادامه کار مراکزی که مجوز ندارند جلوگیری نمایند.

وی اضافه کرد: فدارسیون شنا برای حل مشکلات این رشته به موضوع پژوهش نیز نگاه جدی داشته و تفاهم نامه‌ای را در این زمینه برای ترسیم نقشه راه شنا با دانشگاه‌ها منعقد کرده است.

در ادامه این مجمع عملکرد و تقویم مالی هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص آن مطرح کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.