مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، سامانه بارشی که در حال حاضر سطح استان قزوین را با بارش برف روبرو ساخته تا فردا صبح در سطح منطقه مستقر خواهد ماند.

وی با اشاره به پایداری جو استان برای روز سه‌شنبه، تاکید کرد: از اواخر وقت چهارشنبه و با گذر موجی ناپایدار از سطح استان قزوین، آسمانی ابری و نیمه ابری و در پاره‌ای از مناطق مرتفع شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی نیز که با بارش باران همراه خواهد بود روز پنجشنبه سراسر استان قزوین را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که جزییات آن طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گفته وی، دمای هوای استان امروز تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد اما برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی ۴ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای شهر قزوین نیز طی این مدت صفر تا ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.