سیاوش طاهرخانی روز پنجشنبه در همایش رونمایی از طرح های سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: در روزهایی که بیشتر کشور درگیر مشکلات و معضلات هوای آلوده است، شهرداری قزوین با خارج کردن ۹۸ دستگاه خودروی تاکسی پیکان آلاینده و نوسازی ناوگان، گام بزرگی را در راستای سلامت عمومی شهروندان برداشته است.
وی یادآورشد: تاکسیرانان شهر به نوعی حافظ امنیت مردم و خانواده‌ها هستند و امیدواریم فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در میان مردم نهادینه شود.
شهردار قزوین تاکید کرد: در جمع‌بندی بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان‌های تابعه به‌ویژه سازمان تاکسیرانی تلاش کردیم به سمت خرد جمعی و استفاده عموم از بودجه برویم.
طاهرخانی افزود: پیگیر هستیم تا امکاناتی را در راستای بهبود شرایط تاکسیرانان در اختیار آنها قرار دهیم، از جمله در نظر گرفتن استفاده از خدمات مراکز رفاهی در مشهد مقدس برای تاکسیرانان شاخص و افراد شاغل در بخش ناوگان عمومی که خدمات ویژه و مناسب به مردم ارایه می‌دهند.
وی با تاکید بر توجه ویژه و قانونی به افرادی که در این راستا به مردم خدمات رسانی می کنند، گفت: ما تمام توانمان را برای کمک به کسانی که در زمینه حمل و نقل به مردم کمک می‌کنند، به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.