مهدی آخوندی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هوای قزوین تا روز جمعه به استثنای ساعاتی از شامگاه پنجشنبه صاف تا کمی ابری خواهد بود، اظهار داشت: با پایدار شدن وضعیت جوی هوا تا سه روز آینده از سوز سرما در استان کم می شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای بعدازظهر فردا پنجشنبه در برخی نقاط افزایش ابر و در پاره ای از مناطق بارش های پراکنده را پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته در تمامی نقاط استان قزوین شاهد ساعات سردی بودیم به طوری که مردم برخی شهرهای استان شاهد دمای تا بیش از ۲۰ درجه زیر صفر بودند،اظهار داشت: دمای هوا دیشب در آوج به منفی ۲۱ درجه رسید و گرم ترین نقطه استان نیز معلم کلایه با یک درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

آخوندی یادآور شد: دمای هوای شهر قزوین نیز شبانه روز گذشته بین ۷ تا ۱۴ درجه زیر صفر در نوسان بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: پیش بینی می شود دمای هوای قزوین در سه روز آینده نسبت به روز گذشته بین ۳تا ۴ درجه و در ساعات شب نیز بین ۶ تا ۷ درجه نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کند.

آخوندی گفت: پیش بینی می شود روند افزایش دمای هوای قزوین در روز جمعه سرعت بیشتری به خود بگیرد و در این روز دما به ۸ درجه بالای صفر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.