محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با تکیه ‌بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با محوریت فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) در قالب‌های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن‌گرافیک ارایه داده اند.
اسماعیلی ادامه داد: همچنین تولیدکنندگان محتوا، آثار خود را در یکی از نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها مانند آپارات، روبیکا، چارخونه، پروفایل، خبر فوری، آخرین خبر، تماشا، نماشا، کانال‌ها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت‌ کننده که با هشتگ #امام_رضا و #امام_رئوف منتشر شده، ارسال کرده اند.

وی از رشد چندین برابری آثار رسیده به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نسبت به دوره قبل خبر داد و افزود: ۱۷ بهمن مرحله داوری آثار رسیده خواهد بود و بعد از آن مرحله کشوری توسط داوران بین المللی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: بیشترین آثار رسیده از استانهای خراسان رضوی، تهران و زنجان می باشد.

اسماعیلی همچنین اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این جشنواره مدیران هفت شبکه اجتماعی آپارات، تماشا، روبیکا، چارخونه، پروفایل، خبر فوری، آخرین خبر و نماشا حضور خواهند داشت.

رییس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی  تصریح کرد: با توجه به فراگیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون بیشترین آثار جشنواره در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده است ئو بیشترین اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده نیز با موضوع زیارت رضوی است که در قالب‌های مختلفی ازجمله گرافیک، موشن گرافیک، ویدیو، عکس، نماهنگ، کلیپ با هشتگ امام رضا و امام رئوف بارگذاری شده است.

اسماعیلی تاکید کرد:  با توجه به استقبال بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره تصمیم داریم که برای سال آینده بخش‌های ویژه مانند دانش‌آموزی و دانشجویی جشنواره نیز راه‌اندازی شود.

هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ بهمن ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.