هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهر الوند با بیان اینکه دهه مبارک ایام اندیشیدن در خصوص مبانی نظام و گام برداشتن در ‌جهت تقویت آن است که تحقق این موضوع در سایه همدلی و وحدت خواهد بود، افزود: منازعات و اختلافات در جامعه مردم را از حکومت و نظام دور می کند و به همین جهت مسوولان و مدیران باید از چنین مسایلی دوری کنند و با کنار گذاشتن اختلافات، در جهت توسعه و آبادانی هرچه بیشترکشور گام بردارند.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی و در حالی که دشمنان از  همه امکانات خود علیه نظام استفاده می کنند، تنها در سایه وحدت و انسجام می توان شاهد تداوم و تعالی هرچه بیشتر انقلاب بود.
استاندار قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش های دینی و مردم بنا شده است، تاکید کرد: هر جا از باورهای دین و مردم فاصله گرفتیم با چالش های جدی روبرو شده ایم تا جایی که اگر امروز هم معضلاتی را مشاهده می کنیم ناشی از همین بی توجهی ها است.
وی اضافه کرد: اگر همه چیز داشته باشیم اما حقوق مردم را نادیده بگیریم نیز گرفتاری های زیادی را شاهد خواهیم بود.
جمالی پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی نعمت بی بدیلی در جامعه ما محسوب می شود، گفت: همه ما امروز با وجود تحریم های ظالمانه و هجمه هایی که از سوی دشمنان به ما شده موظف به حفظ این نعمت هستیم چرا که سطح خصومت دشمنان به اوج خود رسیده است.
استاندار قزوین در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح ۶۱ پروژه عمرانی و خدماتی به شهرستان البرز سفر کرده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.