به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین دوشنبه شب در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، طاهرخانی شهردار و داودی رئیس شورای اسلامی شهر، قلی پور مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی و جمعی از قاریان حافظان استان نیز حضور داشتند از ۸۵۰ قاری و حافظ برتر قرآن کریم استان تجلیل شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: هر چقدرانس ما با قرآن بیشتر باشد و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت کنیم به سعادت نزدی کتر می‌شویم.

وی بیان کرد: قرآن منظومه بزرگ زندگی است و جامعه هرچقدر به این کتاب الهی نزدیک تر شود به سمت اخلاق می‌رود و آسیب‌ها کمتر می‌شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در رژیم گذشته وقتی از قرآن فاصله گرفتیم آسیبش را هم دیدیم و امروز راه نجات ما حرکت در مسیر این کتاب آسمانی است.

وی بیان کرد: پایه انقلاب بر اساس مردم و ایمان مردم بود و امروز باید قدردان ارزشهای دینی خود از جمله قرآن باشیم و آن را چراغ راه زندگی خود قرار دهیم.

در این مراسم از ۶۰ حافظ قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.