حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شامل خط انتقال فشار و شبکه گاز فاز توسعه غربی کاسپین، شبکه توزیع آب فاز توسعه شهرک صنعتی لیا، آسفالت بخشی از بلوارها توسعه غربی کاسپین، شبکه فاضلاب پارک صنعتی لیا و عملیات آماده سازی فاز دو شهرک صنعتی خرمدشت است.

وی سرمایه گذاری برای این پروژه‌های زیربنایی و عمرانی را ۱۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به بهره برداری از ۱۱ طرح صنعتی افزود: یک واحدتولید کننده مقوا و روکش لمینت، یک واحد تولید کننده انواع کابل مسی، یک واحد تولید کننده ورق کارتن، یک واحد صنعتی تولید کننده جعبه کارتن، یک واحد تولید کننده پمپ آب خودرو و روغن و مجموعه سرسیلندرهای خودروهای بنزینی و … با سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال و اشتغال ۹۱۲ نفر رسماً به بهره برداری خواهد رسید.

خانپور از کلنگ زنی فاز اول یک واحد تولید کننده رنگ کار فلزات، رنگ کاری قطعات پلاستیکی خودرو با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین از برگزاری میزبانی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۲۴ تیم از سراسر کشور، اولین جشنواره شیرینی سنتی و باقلوای قزوین، بازدید همگانی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هدف ترویج فرهنگ کار و تولید، برگزاری تورهای صنعتی برای دانش آموزان و دانشجویان، دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر این شرکت بر شمرد.

دو واحد تولید کننده جعبه و ورق‌های کارتن با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی آراسنج با حضور استاندار قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان روز گذشته به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک واحد تولید کننده انواع سموم کشاورزی و باغی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر به زمین زده شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.