سید مهدی هدایت روز شنبه در حاشیه برگزاری شورای مسکن استان که در فرمانداری پردیس برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: مصوبات این شورا در حکم مصوبات شورای استانی است و در این نشست با حضور محمد علی صحرایی مدیر کل دفتر فنی امور عمرانی طرح های خوبی به تصویب رسیدند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد؛ دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تمام انشعابات باقی مانده کل پروژه های مسکن مهر پردیس را در بودجه های دستگاهی خود منظور کنند تا در سال جدید بابت نصب کنتورها و انشعبات واحدهای مسکن مهر پردیس مشکلی نداشته باشیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکل کنتورهای گاز مشترکین مهر نشین، اظهارداشت: به منظور تسهیل در روند اجرای پروژه‌ها مقرر شد جلسه‌ای مشترک با حضور نماینده ای از نظام مهندسی، پیمانکاران و شرکت گاز برگزار و مشکلات مالکان در فازهای جدید مسکن مهرپردیس را در حوزه انشعبات گاز برطرف کنیم.

هدایت گفت: برای تسهیل در روند اجرای پروژه ها به تعدادی مصوبه نیاز داشتیم که با بخشی از آنها در طی نشست موافقت شد و سایر مصوبات در کمیته فنی شورای مسکن استان تصویب خواهد شد تا با به روز رسانی قیمت‌ها بتوانیم واحدهای باقی مانده را سریعتر به مالکان تحویل بدهیم.

وی با اشاره به مشکل محیط زیست در راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان، عنوان کرد: اداره حفاظت محیط زیست مصوبه ای برای بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب به ما داد که ظاهرا این مصوبه برای انجام کار کافی نیست و در حال حاضر، اداره محیط زیست مانع از اجرای پروژه شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اهمیت احداث آرامستان در شهرستان پردیس، خاطر نشان کرد: تسریع در صدور مصوبات ساخت آرامستان از سوی اداره راه و شهر سازی یکی دیگر از مصوبات این نشست بود.

هدایت گفت: بیمه کیفیت واحدهای مسکن مهر پردیس  توسط پیمانکاران و یا شرکت عمران پردیس به منظور تامین هزینه خسارت‌های کیفی انجام می‌شود تا مردم بتوانند هزینه خسارت‌های وارده به واحدها را از بیمه دریافت کنند.

وی با اشاره به مشکل کامل نبودن واحدها در زمان تحویل، عنوان کرد: در برخی موارد نواقصی در واحدهای تحویلی وجود دارد که با چک لیست ارائه شده از سوی پیمانکار مطابقت ندارد و بر اساس دستور العمل تدوین شده از سوی شرکت عمران،پیمانکار موظف به تحویل واحد بدون نقص به مالکان است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: همکاران ما در کارگزاری مسکن مهر پردیس در خیابان فروردین جنوبی پاسخگوی مالکان در خصوص رفع نواقص واحدهای تحویلی هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.