هدایت الله جمالی پور شامگاه یکشنبه در دیدار با مردم روستای رحمت آباد بزرگ از توابع شهرستان بویین زهرا به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: مردم ایران پیش از انقلاب در سرنوشت و زندگی خود تصمیم ساز نبودند درحالیکه پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، عزت و اقتدار را برای کشور به بار آورد.

وی اضافه کرد: در دوران منحوس رژیم پهلوی، منابع کشور مورد استثمار قرار می‌گرفت و ارزش‌های اسلامی روز به روز ارزش خود را از دست می‌داد اما امام راحل با آگاه سازی مردم جلوی تحقق اهداف شوم استکبار جهانی را گرفت.

جمالی پور گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که هر حکومتی با رای مردم پایدار و ماندگار خواهد شد و از این رو نظام جمهوری اسلامی را بر ۲ اصل مردم و اسلام بنیانگذاری کردند.

وی اضافه کرد: در حکومت جمهوری اسلامی ۲ رکن رکین دین و رای مردم، کشور را به سرمقصد منظور خواهند رساند بنابراین باید مسوولان تمام تلاش خود را برای حفاظت از آنها به کار گیرند.

استاندار قزوین گفت: اگر از ارزش‌های اسلامی و رای مردم در جامعه حفاظت صورت نگیرد، مشکلات و آسیب‌های زیادی نظیر طلاق، فحشا، ربا، ریا و ... به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جامعه هستند، افزود: آنها از یک سو فشار اقتصادی و تحریم را بر کشور زیاد می‌کنند و از سوی دیگر عده‌ای را اجیر کرده‌اند تا بر بوق اختلاف و تفرقه بدمند.

جمالی پور گفت: در این میان عده‌ای هم برای رسیدن به قدرت، امید را در جامعه از بین می‌برند و اخلاق را زیر پا می‌گذارند که این موضوع بسیار آسیب زا است.

استاندار قزوین امروز به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی از قبیل طرح نوین آبیاری، مجتمع تجاری، ساختمان الحاقی اداره آموزش و پرورش، خانه فرهنگ شال و ... به شهرستان بویین زهرا سفر کرده است.

شهرستان بویین زهرا سه هزار و سه کیلومتر مربع مساحت و چهار بخش مرکزی، شال، رامند و دشتابی دارد و طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن جمیعت این شهرستان ۱۲۱ هزار و ۱۷۶ نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.