امیر ملاحسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم‌های منتخب از سوی دبیرخانه جشنواره فجر به ترتیب، آن شب به کارگردانی کوروش آهاری، تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف، کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی و خوب بد جلف ۲ به کارگردانی پیمان قاسم خانی از جمله این فیلم‌هاست.

وی ادامه داد: همچنین فیلم لباس شخصی به کارگردانی امیر عباس ربیعی، دشمنان به کارگردانی علی درخشنده،
 مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی، من می‌ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان، آتابای به کارگردانی نیکی کریمی، سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور و فیلم قصیده گاوسفید به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها در جدول پخش فیلم‌های قزوین قرار گرفته است.
ملاحسنی با اشاره به بخش سیمرغ و پروانه ها، اظهار داشت: فیلم قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی، ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری، کاتی و ستاره به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داساگر و  تورنا ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی از بخش‌های ویژه کودکان است.
این مسوول افزود: فیلم‌ها از ۱۵ بهمن در سه سانس بعد از ظهر ۱۶ و ۳۰، ۱۹ و ۳۰ و  ۲۱ در دو سالن سینما مهتاب قزوین به نمایش در می ‌آید و اکران فیلم‌ها تا ۲۱ بهمن ادامه دارد.
وی تاکید کرد: همچنین کران ۱۵ تا ۲۱ بهمن ساعت ۱۰ صبح برای کودکان کمتر برخوردار و بدون فروش بلیت و رایگان خواهد بود.
ملاحسنی افزود: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این جشنواره می‌توانند به صورت اینترنتی از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه به سامانه فروش آنلاین بلیت به نشانی  qazvinticket.com  مراجعه کرده یا به صورت حضوری از سینما مهتاب قزوین اقدام به خرید بلیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.