هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: میانگین زمان لازم برای اجرای این تعداد طرح ۱۲ ماه بوده است که در مجموع برای سه هزار و ۲۲۶ نفر اشتغالزایی خواهند کرد.

وی با اشاره به تعداد این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف، گفت: در حوزه امور عمرانی و زیربنایی ۴۹۲ طرح با سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، در امور اقتصادی ۱۲۱ طرح با پنج هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال و در امور فرهنگی و اجتماعی ۱۳۵ طرح با ۹۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار قزوین ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، مدرسه سازی، میراث فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد، بهداشت و سلامت، ورزش و جوانان و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در قالب این طرح افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به ۱۱ طرح صنعتی شاخص که در این مدت به بهره برداری می‌رسد، گفت:افتتاح ۴۲۵ واحد مسکن مهر، گازرسانی به ۱۰۰ روستا و واحدهای صنعتی، افتتاح ساختمان مرکزی شرکت گاز، بهره برداری از نیروگاه ۲ مگابات خورشیدی در کهک، افتتاح ۶۳۴ واحد مسکونی شهری و روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۲ هکتار طرح آبیاری نوین و پست ۶۳ کیلوولت معلم کلایه از جمله این طرح‌ها هستند.

جمالی پور گفت:از این طرح‌ها ۳۱۱ مورد مربوط به بخش دولتی، ۳۴۲ طرح مربوط به بخش خصوصی و ۹۸ طرح مشارکتی دولتی و خصوصی هستند که با حضور مسوولان استانی و کشوری به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.