قدرت الله مهدیخانی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: با مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای مناطق الموت شرقی و غربی ، آوج و کوهین ، راهداران در حال بازگشایی این محورها هستند.

وی یادآورشد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی و آغاز دوباره بارش برف از روز جمعه، روستاهای دارای بیمار و مادران باردار در اولویت بازگشایی توسط راهداران قرار دارند.

به گفته مهدیخانی براساس اعلام سازمان هواشناسی بارش برف از عصر روز جمعه /فردا/ آغاز و تا عصر روز شنبه ادامه خواهد داشت و کلیه دستگاه های خدمت رسان نیز در آماده باش هستند.

رییس پلیس راه استان قزوین نیز گفت: تمامی ماموران پلیس راه این استان از شب گذشته با آماده باش کامل در سطح راه‌های اصلی و فرعی مستقر شده و نسبت به کنترل ترافیک و تسهیل در امر تردد خودروها اقدام کرده‌اند.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استقرار توده هوای سرد تا اوایل هفته آینده، به مسافران توصیه می‌شود ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر نسبت به ایمنی فنی خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در طول مسیر نیز فاصله طولی را رعایت کنند.

به گفته وی، حرکت با سرعت مطمئن، خودداری از تغییر مسیرهای ناگهانی، استفاده از بخاری به همراه فن خنک کننده جهت بخار نکردن شیشه‌های خودرو و اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو از مهمترین مواردی هستند که رانندگان در سفر باید آن را مراعات کنند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی بوده و یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.