مرتضی علیخانی روز یکشنبه در نشست بررسی پرونده‌های سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: آنچه از گذشته تاکنون در بحث سرمایه‌گذاری برای هتل و مجتمع خدمات رفاهی اتفاق افتاده است، بر اساس یک طرح جامع و مدون نبوده، بلکه هر اداره‌ای به صورت جزیره‌ای وارد عمل شده که اکنون به دنبال ابطال مجوزها هستیم.
وی اظهار داشت: اگر درخواست مجتمع خدمات رفاهی در زمان قانون سه کیلومتر از یکدیگر مطرح شده، باید اکنون نیز مورد تایید قرار گیرد و نباید آزادراه‌های استان را از نعمت مجتمع خدمات رفاهی محروم کرد.
علیخانی تاکید کرد: متاسفانه برخی سرمایه‌گذاران فاقد صلاحیت در کنار آزادراه‌ها با قفل کردن زمین باعث شده‌اند که امروز سرمایه‌گذار آماده و دارای سرمایه امکان فضا و فعالیت نداشته باشد.
این مسؤول در خصوص موافقت اصولی‌های جدید نیز اظهار داشت: لازم است که گزارش کاملی از مجوزهای خدمات رفاهی امسال نیز تهیه شود تا اگر سرمایه‌گذار اقدامی نداشت، ابطال این موارد این نیز در دستور کار قرار گیرد.

علیخانی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا به تالار عروسی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری های مانند تالار عروسی که خدمات و رفاه اجتماعی را حاصل می‌شود، باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.
هفت پرونده سرمایه‌گذاری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد آن صنعتی و مابقی خدماتی بودند.
طرح توسعه شرکت سازنده توربو کمپرسور، مجتمع آب درمانی آبگرم و احداث پنج مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - بویین زهرا و بویین زهرا - ساوه از عمده طرح‌های سرمایه‌گذاری بودند.
۹۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قزوین شناسایی شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.