حجت الاسلام محمود مولایی روز شنبه‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، سه هزار و ۸۰۰ مددجو به اردوی زیارتی و ۲ هزار مددجو به اردوهای تربیتی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری یک هزار و ۲۰۰ مددجوی دیگر به اردوهای زیارتی و تربیتی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: کمیته امداد قزوین تصمیم دارد که تا پایان سال جاری، هفت هزار مددجو را به این اردوها اعزام کند و هماهنگی‌های لازم برای دوماه آینده انجام شده است.

مولایی در تشریح اردوهای تربیتی و آموزشی، گفت: این اردوها شامل سفرهای درون و برون استانی از قبیل سفر به مرقد امام خمینی (ره)، مراکز تربیتی در استان‌های گیلان، مازندران، اصفهان و شیراز و کاروان راهیان نور است.

این مسؤول تصریح کرد: زیارت بارگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس، حرم حضرت معصومه (س) در استان قم، مسجد مقدس جمکران و عتبات عالیات از عمده مقاصد اردوهای زیارتی است که برای مددجویان فراهم می‌شود.

مولایی خاطرنشان کرد: در این اردوها تلاش شده تا مددجویانی که تاکنون به این سفرها نرفته‌اند، در اولویت اعزام قرار گیرند البته در برخی موارد شاهد اعزام برخی از مددجویان برای دفعه دوم هستیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: آموزش مهارت‌های زندگی، تبیین روش‌های پیشگیرانه در آسیب‌های اجتماعی، نهج البلاغه خوانی و ارتقای مباحث فرهنگی از عمده محورهای اصلی در این اردوها است.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از این میان ۹ هزار خانواده جز تبصره ۱۴ (خانواده‌های کم درآمد) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.