دبیر هیات کاراته استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاراته‌کای قزوینی در صورت کسب ۲ مدال برنز در مسابقات باقی مانده کاراته وان، سهمیه المپیک خود را قطعی خواهد کرد.
حمیدرضا داوری افزود: عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، طبق جدیدترین رنکینگ المپیکی کاراته که با پایان یافتن رقابت‌های شیلی اعلام شد، در آستانه دستیابی به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ قرار دارد.
وی اضافه کرد: این قهرمان کاراته طبق این رنکینگ با ۶ هزار و ۷۱۲.۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و لوئیجی بوسا ایتالیایی نفر دوم رنکینگ ۷۴۲.۵ امتیاز از وی فاصله دارد.
این مسوول ورزشی با اشاره به لیگ جهانی کاراته وان شیلی، افزود: عسگری در این رقابت‌ها موفق شد ارمان التیمور از ترکیه را با نتیجه چهار بر صفر، اوسامه فاهسی از مراکش را با نتیجه ۲ بر یک، کریستوفر آگوستین از فیلیپن را با نتیجه هشت بر صفر و توماس اسکات از آمریکا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به نشان طلای این رقابت‌ها دست یابد.
داوری گفت: امیدواریم این قهرمان قزوینی در ادامه با کسب حداقل ۲ نشان برنز به المپیک ۲۰۲۰ راه یابد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات حساس و پرارزش به اهتزاز درآورد.
استان قزوین حدود سه هزار بیمه شده در رشته کاراته دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.