این اجتماع بزرگ که عصر پنجشنبه در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار استان همراه بود و اقشار مختلف با در دست داشتن پلاکاردهای شهید سردار سلیمانی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

اجتماع عظیم عزاداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  در قزوین جریان داشت و ابتدا با دعوت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان شکل گرفت، به یک جریان بزرگ تبدیل شد و زنان و مردان بسیاری در آن حضور یافتند.

به گفته عباس کاظمی دبیر جبهه مقاومت انقلاب اسلامی استان قزوین، در این اجتماع هیات‌هایی مذهبی، اصناف، تاکسیرانان، کارمندان، هنرمندان، دانشجویان، محصلان و اقشار دیگر اجتماعی حضور داشتند.

وی هدف اصلی از برگزاری این اجتماع بزرگ را، کمک به جریان انقلابی و مطالبات مردم با بصیرت استان قزوین اعلام کرد.

در ادامه این مراسم محمد حسین حسینی یکتا مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها برای مردم از رشادت‌های شهید سردار سلیمانی سخن گفت و اظها داشت: اقدام سپاه پاسداران علیه آمریکا و دست ایادی اسکتبار را از منطقه کوتاه خواهد کرد.

روز سه شنبه ۱۷ دی ماه سال جاری نیز مردم ولایتمدار استان قزوین در مراسم عزاداری شهید سردار سلیمانی در مسجد امام خمینی غیاث آباد تجمع کردند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.