ابوالفضل یاری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری آوج افزود: در برنامه آمایش استان، این شهرستان به لحاظ زیرساختی در وضعیت مناسبی قرار دارد اما تلاش ما بهبود امکانات در این منطقه از استان قزوین است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان آوج در حوزه گردشکری دارای ظرفیت های بی نظیری است به طوری که می توان با چند حرکت کوچک تحول بزرگی را در این شهرستان ایجاد کرد.

یاری در ادامه با تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،گفت: این شهید سرافراز از جمله کارگزاران نظام بود که به دلیل منش و اخلاق و سیره خاص خود دارای محبوبیت فراوانی در بین مردم ایران و منطقه بود.

این مسوول گفت: یک کارگزار سالم و مخلص از بالاترین سرمایه اجتماعی در بین مردم برخوردار است و این موضوع در مورد سردار سلیمانی مصداق می کرد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی و حجم عظیمی از جمعیت میلیونی در مراسم های تشییع پیکر پاک ایشان نشان از این داشت که یک کارگزار سالم و مخلص می تواند چه سرمایه بزرگ اجتماعی ایجاد کند.

یاری با بیان اینکه کارگزاری که حرف و عملش یکی است مردم از آن راضی هستند، تصریح کرد: اگر در اجرای امور تمام توان و تلاش را انجام دهید و حتی به نتیجه لازم نرسیم مردم آنوقت به راحتی از ما می پذیرند.

وی با تأکید بر اینکه وعده هایی را به مردم بدهیم که عملیاتی می شوند،افزوذ: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن در شرایط خاصی قرار داریم و باید به گونه ای حرکت کنیم که با شرایط موجود بتوانیم به بهترین شکل نیازهای مردم و کشور را تامین کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.