مدیرکل کمیته امداد قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۲۲۷ حامی در طرح اکرام ایتام و ۶ هزار و ۱۵۳ حامی در طرح فرزندان محسنین فعالیت دارند.

مجید مومنی با بیان اینکه چهار و ۵۷۲ یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند، اظهار داشت: از این میان یک هزار و ۶۱۴ فرزند یتیم و ۲ هزار و ۹۵۸ فرزند محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی به جمع آوری ۹۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در هشت ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تاکنون کمک‌های مردمی بسیار خوبی در حوزه کمک به ایتام و محسنین جمع آوری شده و همچنان رو به افزایش است.

مومنی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع آوری شده برای ایتام و محسنین بر اساس نیت حامیان هزینه می‌شود و اگر حامی خواهان حمایت‌های درمانی از یک فرزند محسنین و یتیم باشد، این مبلغ در همان مسیر مصرف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد قزوین یادآور شد: عموم مردم استان قزوین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* به محرومان اهدا کنند.

ایتام به کسانی گفته می‌شود که از نعمت داشتن پدر و مادر محروم باشد و فرزند محسنین نیز به کسانی اطلاق می‌شود که دارای یک سرپرست یا سرپرستان بی بضاعت است.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از این میان ۹ هزار خانواده جز تبصره ماده ۱۴ ( خانوار کم درآمد) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.