معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مددجویان با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام محمود مولایی با بیان اینکه برای سفر هر مددجو سه میلیون ریال هزینه شده است، اظهار داشت: در این اردوهای زیارتی که معمولا چهار روزه است، بیش از ۸۰ درصد هزینه‌ها از سوی کمیته امداد و مابقی با کمک خیران تامین می‌شود.

وی از اعزام ۲۰۰ مددجو به مشهد مقدس تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: این اعزام‌ها در قالب طرح شوق زیارت انجام شده و قرار است که تا پایان سال جاری سه هزار مددجوی کمیته امداد در فصل زمستان به مشهد مقدس اعزام شوند.

مولایی با بیان اینکه کمک هزینه برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس از اولویت‌های اصلی کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای مددجویان علاوه بر ایجاد نشاط روحی، باعث ارتقاء روحیه معنوی آن‌ها شده و تا حدودی مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی با محوریت آموزش آموزه‌های قرآنی و نهج البلاغه از دیگر محورهای این اردوهای زیارتی است.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از ای ن میان ۹ هزار خانوار جز تبصره ماده ۱۴ (خانواده‌های کم درآمد) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.