امروز همه برای بدرقه ات آمده بودند، پیر و جوان، زن و مرد، با هر سلیقه آمدند و به احترام ایستادگی هایی که تو برایشان کردی، به احترام امنیتی که با جان فشانی خود برایشان خریدی و برای اقتداری که برایشان به ارمغان آوردی، ایستادند و یک خداحافظی باشکوه را برایت ترتیب دادند که به ثبت تاریخ رسید.

دل ها و قلب های یک ملت امروز همراه بدرقه راه سردار شهیدشان بود، ملتی که آمده بودند تا یک بدرقه به یادماندنی و تاریخی را رقم بزنند و به سردار امنیت و اقتدار میهن شان بابت عمری مجاهدت خالصانه احترام و عرض ادب کنند.

این حضور اما معنای دیگری نیز داشت و اعلام پیامی روشن به جهانیان و همچنین دشمن برای پافشاری مردم ایران برای گام برداشتن در محور مقاومت و تاکید بر ادامه راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

تشییع باشکوه پیکر پاک و مطهر شهدای محور مقاومت در شهرهای مختلف کشور با حضور میلیونی مردم بهت و حیرت جهانیان را برانگیخت.

جمعی از مسوولان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شهادت سردار کرار و مالک اشتر زمان و استقبال میلیونی مردم از تشییع پیکر پاک این شهید سرافراز سخن گفتند.

خون سردار سلیمانی و جان تازه به جهبه مقاومت 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خون پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی جان تازه ای به جهبه مقاومت اسلامی علیه جریان کفر و استکبار بخشید به گونه ای که ملت های منطقه به خونخواهی این سردار رشید اسلام برخواسته اند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمر پربرکت خود را صرف مبارزه با شیطان و کفار کرد و در نهایت مزد جهاد خود را از خداوند متعال با شهادت دریافت کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آمریکا بابت شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی سیلی محکمی دریافت خواهد کرد،اظهار داشت: رزمندگان دلیر و شجاع اسلام انتقام این جنایت بزرگ را از آمریکا خواهند گرفت.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه گفت: مجاهدت های بی امان و بی وقفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سویی باعث استیصال و رعب دشمنان می شد و از سوی دیگر امید و روحیه را به جریان مقاومت هدیه می بخشید.

,وی از سردار شهید سلیمانی به عنوان مالک اشتر زمان یاد کرد و گفت: ولایتمداری و تبعیت محض از ولی فقیه از ویژگی های بارز شخصیتی این سردار رشید اسلام بود که باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

امام جمعه قزوین با تقدیر از مردم بابت برگزاری آئین های یادبود و سوگواری برای شهادت سردار سلیمانی،گفت: تشییع پیکر پاک شهدا با حضور میلیونی مردم نشان داد راه این شهدا ادامه دارد.

سردار سلیمانی و تسخیر قلب میلیون ها نفر

استاندار قزوین نیز گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره محبوب فراملی بود که با مجاهدت های مخلصانه خود دل ها و قلب های ملت های منطقه را به تسخیر خود درآورده بود.

هدایت الله جمالی پور افزود: تاثیرگذاری مجاهدت های این سردار سرافراز در سطح منطقه تهدیدی برای منافع قدرت های استکباری و صهیونیست ها بود و همین باعث شد تا آمریکا در اقدامی جنایتکارانه دست به ترور و شهادت سردار سلیمانی بزند.

وی از سردار سلیمانی به عنوان افتخار ایران و ایرانی و مایه فخر، مباهات و سربلندی جهان اسلام یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی چه در زمان حیات و چه پس از شهید یک سرمایه عظیم معنوی و گرانقدر است که با تکیه بر راه او می توان به مسیر سعادت مندی و کامیابی دست یافت.

استاندار قزوین گفت: دشمن با این اقدام جنایتکارانه خود دست به یک خطای استراتژیک زد چرا که خون شهید سلیمانی خون تازه ای به جریان مقاومت اسلامی بخشیده و میلیون ها نفر از ملت های کشورهای منطقه خواهان پیوستن به این جریان مقدس و مقابله با آمریکا شده اند.

وی اظهار داشت: دیروز و امروز با ورود پیگر پاک شهید سلیمانی و همرزمان او حال و هوای عاشوری در کشور حکمفرما شده که نشان می دهد مردم ما استوار و پیروزمندانه قدم در همان راهی گذاشته اند که این شهدا در آن گام نهاده بودند.

استقبال میلیونی مردم از پیکر سردار سلیمانی پیامی معنادار به آمریکا

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال مزد عمری جهاد در راه خدا را با شهادت سردار سلیمانی به وی اعطا کرد.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و حضور میلیونی مردم در این مراسم ها پیامی معنادار به آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی است،افزود: حضور گسترده و بی مانند مردم در این آئین های باشکوه تجدید بیعت با ولایت و تاکید آنها بر ماندن در مسیر مقاومت است.

آیت الله اسلامی گفت: آمریکا با این اقدام جنایتکارانه گور خود در منطقه را کند و بدون شک این وقعه آغازی بر پایان حضور نظامیان آمریکایی در منطقه خواهد بود.

ایران پر از سردار سلیمانی هاست

حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا گمان کرد با ترور و شهادت سردار سلیمانی ایران و جهبه مقاومت را از وجود فرماندهان شجاعی چون او محروم می کند غافل از اینکه ایران پر از سردار سلیمانی هاست.

وی با بیان اینکه دشمن تقاص سختی برای شهادت سردار سلیمانی پس خواهد داد،افزود: آمریکا با این اقدام جنایتکارانه بار دیگر چهره زشت و کثیف خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون شهید سلیمانی جریان مقاومت را قدرتمند تر از قبل ساخته است،افزود: آثار و برکات این خون پاک و مطهر را از هم اکنون شاهد هستیم که نمونه آن را باید رای مجلس عراق به اخراج نظامیان تروریست آمریکا از این کشور و همچنین تقویت انسجام و وحدت در بین مردم کشورهای منطقه دانست.

سردار سلیمانی مجاهد برجسته فی سبیل الله 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: سردار سلیمانی مجاهد برجسته فی سبیل الله بود که همه عمر خود را وقف جهاد برای خدا کرد.

منوچهر حبیبی افزود: سردار قاسم سلیمانی همه معادلات دشمن را در منطقه برهم زده بود و حضور پهلوانه او در جبهه های محور مقاومت باعث خواب های آشفته دشمن شده بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی محبوب قلب ها بود،گفت: خدمت به اسلام و قدم برداشتن برای رضای خدا دغدغه اصلی این سردار رشید اسلام بود.

حبیبی با بیان اینکه تبیین اهداف این شهید بزرگوار برای نسل های آینده باید در دستور کار قرار بگیرد،افزود: عزت و اقتدار این انقلاب و کشور مرهون مجاهدت های بی وقفه امثال شهید سردار سلیمانی است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان باید منتظر پاسخ این اقدام جنایتکارانه خود باشند،افزود: مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکرهای شهدا بدرقه به یادماندنی از این اسطوره ها داشتند که بعدها در کتاب ها ثبت خواهد شد.

سردار سلیمانی یک قهرمان فراملی 

مدیر حوزه های علمیه قزوین گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی بلکه یک قهرمان فراملی، حامی و فریاد رس بی بدیل مردم منطقه که اسیر جنایت های استکبار شده بودند، بود.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا گفت: اخلاص و تقوا در لحظه لحظه زندگی این سردار رشید اسلام موج می زد و او را باید یک الگوی کم نظیر از مجاهدان در راه خدا دانست.

وی اظهار داشت: امروز نه تنها ایران بلکه همه مردمان مستضعف، آزاده و مومن در سوگ فقدان سردار سلیمانی عزادار و خونخواه او هستند.

این مسوول با بیان اینکه سید الشهدای محور مقاومت عنوان شایسته ای برای سردار سلیمانی است، گفت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی موجی از احساسات مردمی را در اقصی نقاط کشورهای منطقه شاهد بودیم که نشان از شخصیت فرامرزی این شهید برجسته اسلام باید دانست.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی آغازی بر پایان حضور آمریکا در سطح منطقه خواهد بود، افزود: آمریکا با این اقدام جنایت بار خود به پایان حضورش در منطقه سرعت بخشید چرا که محور مقاومت آماده است درس عبرتی تاریخی و فراموش نشدنی به نظامیان آمریکا بدهد.

سردار سلیمانی سید الشهدا محور مقاومت

رئیس شورای تبلیغات اسلامی قزوین گفت: سردار سلیمانی را باید سیدالشهدای محور مقاومت علیه کفر و استکبار دانست که پس از عمری مجاهدت به آروزی خود یعنی شهادت نائل شد و در آغوش ارباب خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.

حجت الاسلام علی قابل افزود: تاثیرگذاری مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی در منطقه باعث شد جریان استکبار به رهبری ترامپ ملعون در پی ترور و شهادت این شخصیت برجسته برآیند اما آنها غافل هستند که با شهید کردن سردار سلیمانی مردم ایران در مقابله با جریان صهیونیستی-استکباری انگیزه بیشتری پیدا خواهند کرد.

این مسوول گفت: تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا در شهرهای مختلف کشور را باید یک حماسه ماندگار و تاریخی دانست که نشان داد ملت ایران با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک انتقامی سخت در انتظار قاتلان سردار سلیمانی است و سران آمریکا از این پس نباید با خیال آسوده بخوابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.