کیوان حبیبی مسوول انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص: هیات انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها متشکل از سعید اسدی، مهرداد کوروش‌نیا و رفیق نصرتی، ۱۲ اثر از میان برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها را برای حضور در بخش رقابتی آثار صحنه‌ای معرفی کردند که نمایش خوابگرد از قزوین نیز در بین آنها به چشم می خورد.

وی اظهار داشت: نمایش "روشنک "به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی و نمایش "خوابگرد" به نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی امیر کلهری پور به‌عنوان برگزیده‌ها بودند که نهایت نمایش "خوابگرد" از شهرستان آبیک به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

حبیبی افزود: مضمون اصلی نمایش "خوابگرد" اجتماعی است و این نمایش در بیست ویکمین جشنواره تئاتر استان قزوین که در آبان ماه سال جاری برگزار شد،موفق به کسب پنج جایزه در بخش‌های بازیگری اول مرد و زن ، کارگردانی اول ، طراحی صحنه اول و نویسندگی اول شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نمایش " تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸ " به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی به سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.