سردار مهدی حاجیان روز یکشنبه اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب چند تیم عملیاتی با حضور عوامل انتظامی در شهرستان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط تیم‌های عملیاتی ۵ سارق و ۶۰ معتاد خرده فروش و متجاهر دستگیر و ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه ۴ کیلوگرم مواد پیش‌ساز شیشه و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس با مجرمان و برهم زنندگان نظم جامعه قاطعانه برخورد می‌کند، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

سردار حاجیان یادآور شد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برابر اخبار رسیده مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ حامل سیگار خارجی قاچاق از تهران به مقصد قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودروی حامل سیگارهای خارجی در آزاد راه کرج - قزوین توسط عوامل انتظامی، افزود: راننده پژو بدون توجه به دستور ایست پلیس و با سرعت بالا متواری شد که ماموران پس از تعقیب و گریز سرانجام موفق به توقف آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سردار حاجیان ارزش سیگار قاچاق خارجی کشف شده را سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام و افزود: متهم دستگیر شده در رابطه با این پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

شاهین شکاری بحری ۲۰ میلیاردی تحویل ماموران محیط زیست قزوین شد

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار داشت: ماموران پلیس تاکستان با تماس یکی از شهروندان مبنی بر زخمی شدن یک بهله شاهین شکاری توسط شکارچیان در باغات این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند

وی با بیان اینکه ماموران پس از رسیدن به محل مورد نظر، پرنده شکاری که توسط یکی از کشاورزان محلی نجات یافته بود را تحویل گرفتند، اضافه کرد: با توجه به متواری شدن شکارچیان پس از آسیب رساندن به پرنده، ماموران آن را به اداره محیط زیست شهرستان تاکستان تحویل دادند.

این مسوول انتظامی ارزش پرنده شکاری کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: افرادی که اقدام به حمل و نگهداری پرندگان قاچاق یا شکار آنان کنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.