عیسی قبادی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: از طرح‌های مصوب شده و در انتظار دریافت تسهیلات، ۳۲ مورد در خوزه کشاورزی و ۶۴ مورد نیز  در حوزه صنعت هستند.

وی همچنین گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه رونق تولید رضایت بخش نیست  و باید با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر عقب ماندگی‌های موجود در این حوزه را جبران کنیم.

قبادی با بیان اینکه تا یک ماه آینده باید اخبار خوبی را در حوزه پرداخت تسهیلات شاهد باشیم، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید تا قبل از پایان سال جاری به طور جدی به موضوعات تسهیلات بخش تولید ورود پیدا کرده و بتوانند اقدامات لازم را به سرانجام برسانند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نمایندگان بانک ها و دستگاه‌های اجرایی که وارد نشست‌های سرمایه‌گذاری می‌شوند باید اختیارات تام داشته باشند و نباید اینطور باشد که مسوول دستگاهی از یک مصوبه و تصمیم استانی بی‌خبر باشد.

قبادی یادآور شد: اگر ما مدیران روحیه جهادی و جسورانه داشته باشیم و همه وظایف خود را به درستی انجام دهیم، هیچ نوع مانع و مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

۲۳۲ تقاضای تسهیلات در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شده است که از این میان ۷۴ مورد پرداخت و ۳۷ تقاضا از سوی بانک‌ها رد شده است.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد واحد کشاورزی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.