سرهنگ بیژن خدایی روز پنجشنبه گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی، پلیس واحد گشت بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور واحد گشت در محل، فرد تماس گیرنده اظهار داشت که ۲ نفر با معرفی خود عنوان مامور انتظامی به زور وارد منزل شده و پس از بازرسی، یک دستگاه گوشی همراه را سرقت کرده و از منزل خارج شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس بعد از اقدامات فنی و اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه، خودروی متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و شگردهای پلیسی موفق به توقف آن کرد، افزود: راننده خودرو توسط پلیس دستگیر و عملیات برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شهروندان خواست در صورت درخواست‌های غیرمعقول توسط افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌کنند، از آنان کارت شناسایی معتبر بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 دستگیری ۱۰ قاچاقچی، نگهدارنده و توزیع کننده موادمخدر در قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در خصوص این خبر اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر ۲ طرح در قالب چند تیم عملیاتی در قزوین به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و شناسایی مناطق آلوده تیم‌های عملیاتی پس از ورود به مناطق مورد شناسایی شده، در بازرسی از چند منزل، یک دستگاه خودرو و یک کیلو و ۹۴۳گرم انواع موادمخدر را کشف و در این رابطه نیز ۱۰ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه در این طرح یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استمرار داشته و از شهروندان در خواست داریم پلیس را در تامین امنیت یاری کنند.

 دستگیری ۱۰ قاچاقچی، نگهدارنده و توزیع کننده موادمخدر در قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر ۲ طرح در قالب چند تیم عملیاتی در قزوین به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و شناسایی مناطق آلوده، ماموران انتظامی در بازرسی از چند منزل مورد شناسایی شده یک دستگاه خودرو به همراه یک کیلو و ۹۴۳گرم انواع موادمخدر را کشف و ۱۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این طرح به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استمرار داشته و از شهروندان درخواست می‌شود تا پلیس را در ادامه اجرای تامین امنیت یاری کنند.

سارق خودرو با خودروی سرقتی در دام پلیس قزوین

سرهنگ آرش مرادی، رییس پلیس آگاهی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول چند فقره پرونده سرقت خودروی پراید، ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت در منطقه چوبیندر، به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و در استعلام از سامانه مشخص شد خودرو شب گذشته سرقت شده است.

وی افزود: سرنشین خودرو که در حال باز کردن ضبط خودرو بود با مشاهده ماموران با خودرو متواری که پس از مسافتی تعقیب و گریز پلیس آن را متوقف و متهم را نیز دستگیر کرد.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت خودرو بوده و در بازرسی از خودرو سرقتی نیز مدارک ۵ دستگاه خودروی مسروقه دیگر کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.