هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: موضوع امنیت عمومی جامعه و مسایلی که می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آسیب وارد کند باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی اضافه کرد: پرداختن به اختلافات درونی و مباحثی که فاصله میان دولت و ملت و مردم و نظام را می‌تواند افزایش دهد و فرصت را برای فعالیت رقبا و دشمنان فراهم کند باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اضافه کرد:همه در این روزها وظیفه داریم در مسیری قدم برداریم که باعث انسجام ملی، تقویت وحدت کشور و به نوعی افزایش تعاملات گسترده ملی شود.

وی افزود:اگر مدیران در این شرایط، حرف‌هایی بزنند که موجب انشقاق و اختلاف در جامعه شود عملا بر ضد امنیت ملی رفتار کرده اند و فرصتی را پدید آورده اند که مردم از نظام فاصله بگیرند و فرصت برای فعالیت دشمنان فراهم شود.

جمالی پور اضافه کرد: امروزه دشمنان به اختلافات داخلی دل بسته اند تا فاصله ایجاد شده را به شورش اجتماعی تبدیل کرده و جمهوری اسلامی را در آغاز دهه پنجم عمر با برکت خود با مشکل مواجه کنند.

استاندار قزوین افزود:با توجه به این موضوع، همه وظیفه داریم با هم یک صدا در مسیر انقلاب حرکت کنیم و البته یکصدایی به معنانی نشنیدن صداهای مخالف نیست.

وی اضافه کرد: اختلافات اندیشه در جامعه تا زمانی ارزش دارد که منافع عمومی جامعه به خطر نیفتد و اگر اختلاف به دامان جامعه کشیده شود به عناد تبدیل شده و به امنیت ملی آسیب می‌تواند بزند.

این مسئول گفت: ما به عنوان سربازان ملت وظیفه داریم که رفتاری داشته باشیم که دامنه نفوذ دشمن را بیشتر نکند.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام خوبی بین مسئولان ارشد و ائمه جمعه وجود دارد و شورای تامین قزوین همدل و همراه هستند، افزود:دغدغه ائمه جمعه استان، خدمت به مردم و تقویت همبستگی درونی سطح استان است که فرصت بزرگی برای ارتقای استان خواهد بود.

ظرفیت‌ها و ثروت اقتصادی استان قزوین مغفول مانده است

وی ادامه داد:استان قزوین دارای ظرفیت‌های بزرگی در کنار پایتخت است ولی سرمایه گذاری شایسته استان در قزوین با این وضعیت اتفاق نیفتاده و باید پرسید چرا با این همه ثروت که می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات پایتخت و تهران را سامان بدهد مغفول مانده است؟

جمالی پور اضافه کرد:ایران کشوری ثروتمند بوده و از تمامی ظرفیت‌های توسعه برخوردار است و باید همه برای دستیابی به توسعه پایدار همت کنیم.

وی افزود:با وجود ظرفیت‌های متعدد، منابع طبیعی، نیروی انسانی،متخصصان و دانشگاه‌های خوب جایگاه ما این نیست و می‌توانستیم جایگاه رفیع‌تری داشته باشیم و باید بتوانیم با همت و تلاش خود و بسیج همه ظرفیت‌ها به جایگاه شایسته جمهوری اسلامی و ایران برسیم.

جمالی پور گفت: امیدواریم در شرایط سخت فعلی با استفاده درست از منابع و افزایش بهره وری نیروی انسانی بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را رقم زده و شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.