فریدون رواد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری افزود: مدیرانی که موظف به حفظ حقوق عامه و بیت المال از جمله آب، راه و عرصه های ملی و منابع طبیعی هستند، نتوانسته اند به طور شایسته از این اموال حفاظت و حراست کنند.

وی گفت: با توجه به گزارشات و آمار مدیران مربوطه، تجاوزات گسترده ای به حریم، بستر رودخانه ها و عرصه های ملی صورت گرفته که این امر نشان از عدم نظارت قوی بر این حوزه ها بوده است.

رواد خطاب به مدیران بومی افزود: اگر برخی ملاحظات همچون روابط خانوادگی و فامیلی باعث می شود که نتوانید آنطور که شایسته است در حوزه های خود عمل کنید، این مسئولیت را به افراد توانمند بسپارید.

وی تاکید کرد: کسی که مسئولیتی را پذیرفت باید خود را وقف آن نماید اما متاسفانه پیشگیری حلقه مفقوده حوزه های کاری برخی از مدیران است.

وی با بیان اینکه پیشگیری به معنای حضور عملیاتی و کاربردی در میدان است، عنوان کرد: شما به لحاظ قانونی وظیفه و تکلیف دارید که پیشگیری های لازم را صورت دهید اما متاسفانه اغلب از ۳۰ درصد ظرفیت و توان حوزه خود استفاده می کنید.

رئیس دادگستری سلسله همچنین گفت: آزادی در نظام اسلامی حد و مرزی دارد، مسئولان باید نقد سازنده را بپذیرند اما نقد نیز باید  بگونه ای باشد که منجر به تخریب جایگاه ها نشود .

رواد افزود: اگر رسانه ها شفاف سازی را با نقد دلسوزانه و به دور از تخریب و تضعیف ناروا توام کنند، می تواند در رفع مشکلات بسیار  اثرگذار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.