سرهنگ نصرالله بیگلری روز دوشنبه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف وانت نیسان با کامیون در لاین شمالی جاده قزوین - همدان، حوالی روستای کهک، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به فوت راننده وانت نیسان در این حادثه، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه، علت این سانحه را توجه نکردن به جلو از سوی راننده وانت نیسان نسبت به کامیون اعلام کردند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به جزییات حادثه دوم، تاکید کرد: ماموران کلانتری ۱۳ نرجه از توابع شهرستان تاکستان هنگام گشت در سه راهی شامی شاپ، با مشاهده واژگونی یک دستگاه خودرو سمند، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه را در جریان این حادثه گذاشتند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد با واژگونی خودروی سمند، راننده و ۲ سرنشین دیگر آن که همگی از اعضای شورای شهر آوج، آبگرم و بویین زهرا بودند، مجروح که توسط نیروهای امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس پلیس راه استان قزوین، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس توجه نکردن به جلو از سوی راننده سواری سمند اعلام شده است.

سرهنگ بیگلری به رانندگان توصیه کرد تا ضمن رعایت مقررات رانندگی و سرعت مطمئنه، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، انحراف‌های ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده اسفرورین با توقف و بازرسی از یک دستگاه کامیون به مقدار ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه عرضه را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش ۷۰ میلیون ریالی گازوییل کشف شده، گفت:  خودروی حامل سوخت توقیف و متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تاکستان تحویل داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.