سرپرست سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور یکشنبه شب در نشست یلدانشینی با اعضای مهراندیش اهل هلال در قزوین با اعلام این خبر،افزود: جوانان عضو جمعیت هلال احمر با یک روحیه پر نشاط در هر زمانی که نیاز بوده به کمک نیازمندان و افراد دارای مشکل شتافته اند و در همین روزهای اخیر به محض اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی در فصل سرما با طرح قرار مهربانی برای اهدای خون مراجعه کردند.
رضا بامداد اظهار داشت: در این طرح از جوانان فعال عضو در۸۱۳ کانون جوانان، ۲۵۷ کانون طلاب، هزار و ۱۸۹ کانون دانشجویی و ۷۶۱ کانون روستایی سازمان جوانان در همه استان های کشور درخواست شد جهت اهدای خون به بیماران نیازمند اقدام کنند که در همین راستا ۲ هزار واحد خون از سوی آنها اهدا شد.
وی با بیان اینکه باید حامل نشاط و امید برای جامعه باشیم،افزود: اینکه از هر مناسبتی مانند یلدا و هر موضوع دیگر در فضای مجازی و حقیقی بهانه کرده و  شروع به ابراز ناامیدی کنیم اتفاق خوبی نیست.
بامداد اضافه کرد: تمام زندگی انسان مبارزه است و در همه دنیا انسانها دچار مشکلات هستند اما این ها نباید اسباب ناامیدی را فراهم کند و در جشن‌هایی مانند یلدا یا هر مناسبت آیینی دیگر می‌توان با ساده ترین کارها فضای شاد را فراهم کرد.
بامداد با بیان اینکه طبیعت دنیا اینگونه است که انسان ها در طول زندگی با مشکلات زیادی روبرو می شوند،گفت: جوانان فعال هلال احمر که می‌خواهند دیگران را کمک کرده و  خدمتی بدهند باید کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار دهند و ضمن تقویت روحیه خود فضای امیدبخش را برای دیگران هم فراهم کنند.
اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افراد ۶ تا ۲۹ سال را شامل می شود که  متناسب با سن و تحصیلات در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.