نصرت الله علیرضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از جاده آوج-رزن به عنوان بخشی از مسیر استراتژیک و مهم غرب به مرکز کشور هنوز ۲ بانده و از نقاط حادثه خیز است که به شکل جدی نیازمند ساماندهی و چهاربانده شدن است.

وی با بیان اینکه در این مسیر ارتباطی کوهستانی که ۹ کیلومتر آن شامل گردنه آوج می شود سالانه تصادفات زیادی رقم می خورد و حتی گاه حوادثی چون ترمز بریدن خودروهای سنگین و رسیدن آنها به ورودی آوج را شاهد بوده ایم،اظهار داشت: چهار بانده کردن این مسیر باید در اولویت طرح های مرتبط با راه قرار بگیرد.

فرماندار آوج با بیان اینکه تعریض و چهار بانده کردن این مسیر از خواسته های مهم مردم شهرستان آوج است،اظهار داشت: یکی از مهم ترین عواملی که در این شهرستان مساله امنیتی ایجاد می کند همین مساله است چرا که بی توجهی به ساماندهی این مسیر و حوادث تلخ آن اعتراضات مردمی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه در کنار مدیران دستگاه هایی چون راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای و سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید این طرح را استانی و ملی ببینند،اظهار داشت: این مسیر پرتردد و مهم که اتصال دهنده قزوین به همدان و غرب کشور به مرکز است، دروازه و گلوگاه غربی استان قزوین به شمار می رود و باید ایمنی آن با چهار بانده کردن افزایش بیابد.

علیرضایی یادآور شد: چهار بانده کردن مسیر یاد شده به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.