هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:متاسفم از اینکه برخی با بی‌تقوایی اخباری را منتشر می‌کنند که صحت ندارد و افکار عمومی را متاثر می‌سازد.
وی افزود:روز گذشته خبری منتشر شد که وزیر کشور در شب سهمیه بندی بنزین در قزوین حضور داشته است که کذب محض بوده و ایشان پس از معارفه من از حدود سه ماه گذشته در قزوین حضور نیافته‌اند.
جمالی پور اضافه کرد: معتقدم که برخی برای مخدوش کردن چهره‌های خدوم و دلسوز کشور به هر ترفندی دست می‌زنند و سعی می‌کنند با اخبار دروغ مردم را نسبت به خدمتکاران خدوم خود بدبین نمایند که باید با این افراد برخورد شود.
استاندار قزوین گفت: وقتی این اخبار را از کسانی که خود را به عنوان پاسدار ارزش‌ها معرفی می‌کنند می‌شنوم دچار شک و تردید می‌شوم و اعلام می‌کنم این خبر کذب را پیگیری کرده و از وزارت کشور نیز می‌خواهم این موضوع را پیگیری نمایند تا بساط افرادی که به دنبال ایجاد ذهنیت منفی برای مردم هستند جمع شود.
جمالی پور گفت:در روز اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش هویت ملی کودکان ایرانی- اسلامی در قزوین حضور داشتند که تا بعدازظهر این برنامه طول کشید.
وی اضافه کرد:در آن روز به دنبال انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن آزادراه قزوین- تهران،  مسیر حرکت وزیر آموزش و پررورش به آزادراه ساوه- قم تغییر کرد و ایشان از این مسیر به تهران برگشتند.
جمالی پور افزود:در این روز تنها وزیر آموزش و پرورش در قزوین حاضر بود که هیچ ارتباطی با موضوع سهمیه بندی بنزین نداشت و سایر اخبار در این زمینه کذب است.
استاندار قزوین ادامه داد:متاسفانه بعضی‌ها مدتی هست که به دنبال انتشار اخبار کذب در خصوص وزارت کشور و مدیران خدوم هستند که باید مسئولان نظام و دستگاه‌های مسوول جلوی این اخبار بایستند و با این امر برخورد جدی شود.
وی اضافه کرد: اگر اجازه دهیم فضای مجازی آلوده شود، خسارات جبران ناپذیری را برای اعتماد عمومی و کشور خواهد داشت که امیدواریم وزارت کشور با مسئولان این اخبار برخورد جدی نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.