سردار مهدی حاجیان روز سه شنبه در بیان جزییات این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق راه‌های ارتباطی استان به پایتخت مطلع شده و به همین لحاظ شناسایی و توقیف کامیون را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه  قزوین - زنجان، کامیون مورد نظر را مشاهده که با توقف و بازرسی آن، ۱۸۳ هزار و ۶۹۷ عدد مواد محترقه را کشف کردند.

به گفته وی، در این رابطه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

سردار حاجیان با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه خودرو در جایگاه سوخت CNG جاده قزوین - بویین زهرا در روز گذشته، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه که هنگام سوخت گیری یک دستگاه وانت نیسان روی داد، یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز مجروح شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز روز سه شنبه اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با فروشندگان موادمخدر، سارقان و متهمان متواری در دستور کار پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۲ البرز قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: کشف یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین، دستگیری ۱۳ نفر خرده فروش موادمخدر و جمع‌آوری پنج معتاد متجاهر و کارتن خواب از شاخص‌ترین اقدامات اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی مشغول به انجام وظیفه انتظامی و امنیتی است، یادآور شد: برای برخورد قاطعانه با سارقان، هنجارشکنان و قانون گریزان مشارکت و احساس مسوولیت شهروندان قانون‌مدار و مسئولان لازم است و پلیس نیز انتظار دارد تا مردم در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان عزمی جدی و اراده‌ای قوی داشته و پلیس را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.