عیسی قبادی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از واحدهای تولیدی استان نیز با مشکل تامین مواد اولیه و صادرات کالاها به خارج مواجه هستند که باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل آنها تلاش کنیم.

 وی اضافه کرد: قطعا کشور با رویکرد مثبت تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی برای تقویت یکپارچگی و انسجام بازار از این شرایط سخت عبور خواهد کرد.

قبادی با بیان اینکه خوشبختانه در این شرایط اقتصادی، اراده خوبی در تولیدکنندگان وجود دارد، افزود:مدیران واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان خود را سربازان اقتصادی نظام می‌دانند و تلاش می‌کنند با استفاده از توان و ظرفیت داخلی این دوره سخت و دشوار را سپری نمایند.

این مسئول با تاکید بر عزم جدی دولت در حمایت از تولید، افزود: یکی از سیاست‌های دولت در سال رونق تولید، حمایت از صنایع بوده و این سیاست برای تمامی ارکان دولت و مدیران دستگاه‌ها تبیین شده است.

وی گفت:باید ارکان دولت به عنوان متولیان کار همواره برای رصد موانع تولید در استان بکوشند تا تولید کننده با خیال راحت به کار تولید برسد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت:موضوع اشتغال و تثبیت وضعیت موجود نیز برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و برای تحقق این موضوع باید همواره در کنار تولیدکنندگان حضور یافته و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرک صنعتی لیا در ۱۸ کیلومتری جاده قزوین به بویین زهرا واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.