صابر پرنیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جدید با عنوان رونق تولید این واقعیت را بار دیگر گوشزد کردند که برای تولید بن بستی وجود ندارد، لذا مسئولان شرکت شهرک های صنعتی تلاش دارند تا با استفاده از ظرفیت های موجود در کنار صنعتگران حضور یابند و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و در صدد رفع موانع تولید برآیند.
وی تأکید کرد: مدیر پشت میز نشین نمی تواند درد تولید و صنعت را درمان کند، مسئولان شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران متعهدند تا میز کار خود را در داخل واحدهای صنعتی و در کنار صنعتگران مستقر کنند تا از نزدیک مشکلات را رصد کرده و با کمک فرمانداران نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، تأمین زیرساخت های مورد نیاز تولید کنندگان از جمله آب، برق، گاز ، تلفن و راه های دسترسی است که نتیجه این توجه را می توان در افزایش چهاربرابری خدمات ارائه شده در شهرک های صنعتی استان تهران مشاهده کرد.
پرنیان تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید کنندگان، برنامه هایی نظیر ارائه آموزش های تخصصی مدیریتی و مهارتی، آموزش کارآفرینی، اجرای تورهای تخصصی ویژه صنایع کوچک، برپایی نمایشگاه های تخصصی و کمک به صادرات تولید کنندگان در سال جاری اجرا می شود.
وی اولویت شرکت شهرک های صنعتی استان تهران را حفظ وضعیت اشتغال موجود و راه اندازی واحدهای نیمه تمام اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 3 هزار واحد صنعتی نیمه تمام در استان تهران وجود دارد که تلاش می شود تا طی سه سال آینده، با حمایت مسئولان این واحدها راه اندازی و وارد چرخه تولید شوند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: بی شک با همت مسئولان و تولید کنندگان ، امسال در تولید کشور رونق چشمگیری حاصل خواهد شد که نشانه های این مهم را می توان در جنب و جوش تولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی استان و امید آنان به آینده تولید مشاهده کرد.
وی افزود : مشکلات تولید کنندگان با دستگاه های اجرایی در ستاد رفع موانع تولید شهرستان ها بررسی می شود و آن دسته از مشکلاتی که در منطقه قابل حل نباشد، در ستاد استانداری تهران مطرح و در جهت رفع آن تصمیمات مقتضی اتخاذ می شود.
وی گفت : در شهرک صنعتی سالاریه 38 واحد تولیدی فقط به خاطر مشکل برق راه اندازی نشده بود که با ورود استاندار تهران و رفع این مشکل، این واحدها فعالیت خود را آغاز کرده اند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.