این همایش که بخشی از برنامه هفته فرهنگی روسیه در ایران به شمار می‌رود، با حضور ۷۰ تن از هنرمندان و مقامات کشور روسیه، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان این شهر در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.

هنر نقش مهمی در تقویت دیپلماسی فرهنگی بین ایران و روسیه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز دوشنبه در این همایش گفت: این همایش به عنوان رویدادی فرهنگی به آشنایی هرچه بیشتر فرهنگ کشور میهمان منجر شده و دیپلماسی فرهنگی را تقویت می‌کند.
علی فرخزاد با بیان اینکه هنر نقش بسزایی در ارتباط دیپلماسی فرهنگی بین کشورها دارد، اظهار داشت: روابط ایران و روسیه قرن‌ها ادامه داشته و در این رابطه تفاهم نامههای بسیاری به امضاء رسیده است.
وی به سومین روز از مراسم آیینی روزهای فرهنگی روسیه در ایران اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش در استان قزوین فرصت مناسبی برای تقویت روابط گردشگری بین ۲ کشور ایران و روسیه است.
فرخ زاد خاطرنشان کرد: موضوع گردشگری به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی توسعه در قزوین به شمار می‌رود و این برنامه قطعا به توسعه گردشگری منجر خواهد شد.
این برنامه با همکاری و مشارکت استانداری قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.