سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه قزوین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلات هفته جاری و بازگشت مسافران از سفر، تمامی عوامل پلیس راه استان به همراه تیم‌های گشت به حالت آماده‌باش درآمده و در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی استقرار یافته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها که تا فردا /چهارشنبه/ نیز ادامه خواهد داشت به رانندگان توصیه می‌شود تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و در طول سفر نیز به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه به استراحت بپردازند.

این مسئول انتظامی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان، اظهار داشت: هم اکنون تردد در سطح راه‌ها عادی و روان است اما پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر امروز شاهد افزایش حجم تردد خودروها و ترافیک در آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج باشیم.

آزادراه‌ها بستر مهم حوادث جاده‌ای هستند

سرهنگ بیگلری، آزادراه‌ها را بستر مهم حوادث جاده‌ای دانست و گفت: به رانندگان همیشه توصیه شده تا در مواقع ترافیکی و بارانی، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز رعایت کنند.

به گفته وی، رانندگان همچنین در طول سفر از خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی و صحبت کردن با سرنشینان داخل خودرو خودداری کرده و از انجام حرکات نمایشی و سرعت غیرمجاز در جاده‌ها نیز بپرهیزند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.