وحید مقدم سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارندگی روزهای اخیر در سطح استان و منطقه، تمامی نیروهای شهرداری جهت مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به هماهنگی شهرداری قزوین و اداره کل هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت شرایط جوی، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و آمادگی‌های لازم از اوایل هفته گذشته برای مقابله با رویدادهای احتمالی در بین سازمان‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری به عمل آمده است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به بارندگی‌های اوایل فروردین ماه سال جاری و سیلابی شدن رودخانه‌های سطح شهر، عملیات لایروبی و پاکسازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های شهر قزوین به انجام رسیده و جانمایی‌های لازم نیز برای دپوی شن و ماسه و استقرار ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری در سطح شهر صورت گرفته است.

مقدم تصریح کرد: هشت ایستگاه سازمان آتش‌نشانی به همراه ۳۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۶۰ نیروی انسانی، سازمان پسماند با ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۵۰ نیروی عملیاتی در ۶ ایستگاه و سازمان عمران با ۴۰ دستگاه خودرو سنگین و ۵۰ نیروی عملیاتی برای مقابله با هرنوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های سطح شهر قزوین در هفته جاری به صورت آماده‌باش در محل‌های خدمت خود حاضر خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.