معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: مسیرهای تعیین شده جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرها و روستاهای استان را در برمی گیرد.

نادر محمدی افزود: این مسیرها در قالب تورهای یک و دو روزه توسط دفاتر مسافرتی به گردشگران معرفی می شوند و تورهای مربوط به آن در قالب طرح ملی ساب از امسال برگزار و اجرا خواهند شد.

این مسئول همچنین گفت: یکی از مسیرهای تعیین شده به آوج و جاذبه های این شهرستان اختصاص دارد که گامی برای توسعه گردشگری در این منطقه کم تر توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: اجرای این تورها توسط دفاتر مسافرتی انجام می شود و نظارت بر آن نیز برعهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین است.

این مسئول گفت: در این تورها همه امور مربوط به سفر مشخص و از قبل برنامه ریزی شده و برنامه بازدید از بناها و جاذبه ها، مکان صرف ناهار و شام گردشگر و اسکان او و خدماتی که قرار است دریافت کند به همراه تخفیفات ویژه مربوط به تاسیسات گردشگری تعیین می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین یادآور شد: در این طرح تاسیسات گردشگری از جمله رستوران ها و هتل ها خدمات خود را به مسافران با تخفیف ویژه ارایه می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.