هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جریان نخستین سفر خود به شهرستان بویین زهرا و در دیدار با خانواده معظم شهیدان اسکندر و علیرضا امینی در شهر ارداق افزود: در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و وحدت و انسجام خود را تقویت کنیم و به هیچ عنوان بر طبل جدایی و اختلاف نکوبیم.

استاتدار قزوین همچنین گفت: دل مردم و خانواده معظم شهدا به ما گرم است و نباید این دلگرمی را با دعوا و بداخلاقی به خاطر دیدگاه ها و اختلافات شخصی و سیاسی بین یکدیگر از بین ببریم.

وی در ادامه با تاکید بر سرکشی مستمر مدیران از خانواده معظم شهدا، افزود: اقتدار و امنیت میهن اسلامی بواسطه جانفشانی شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده آنان به دست آمده و ما برای همیشه مدیون این سرافرازان هستیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهدا سرمایه ارزشمند و جاویدان این سرزمین به شمار می روند و شمع و چراغ راه ما هستند، گفت: امروز تداوم راه شهدا بیش از پیش اهمیت دارد و راه اعتلای نظام و کشور ما عمل به وصیت این عزیزان است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تکریم خانواده معظم شهدا برای مدیران نه یک وظیفه قانونی بلکه یک تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه باید به وصیت شهدا که قدم در راه ارباب خود امام حسین (ع) برداشتند عمل کنیم،گفت: شهدا مطالبه مادی از ما ندارند بلکه توصیه های آنان همگی معنوی بوده و عمل به آنان موجب سعادت دنیوی و اخروی ما می شود.

جمالی پور در ادامه صحبت های خود از بویین زهرا به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی منطقه نام برد و گفت: برنامه های مفصلی برای توسعه استان از جمله این شهرستان خواهیم داشت که در سفرهای آتی خود به منطقه آنها را تشریح و تبیین می کنیم.

وی در بهش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه یک خانواده هستیم و اگر بخواهیم به رشد و توسعه در همه ابعاد فرهنگی،سیاسی و اقتصادی دست یابیم باید متحد و منسجم باشیم،افزود: به دلیل سطحی نگری در خیلی از حوزه ها شاهد اتلاف منابع هستیم و باید این رویکرد را با تقویت اتحاد و انسجام تغییر دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان ما قسم خورده اند تا به ما آسیب برسانند، گفت: در این شرایط باید دشمن شناس بوده و سخن و قدمی برنداریم که دشمن از آن بهره برداری کند.

جمالی پور با بیان اینکه ما مدیران امانت دار راه شهدا هستیم و رسالت سنگینی بر دوش ما قرار داده شده است، تاکید کرد: باید در این شرایط از همه نیروهای مستعد انسانی برای رشد منطقه،استان و کشور استفاده کنیم.

افتتاح چند طرح روستایی در بخش مرکزی،رامند و دشتابی و دیدار با مردم از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار قزوین به بویین زهرا است.

علی فرخزاد معاون عمرانی، علی رحمانی فرماندار بویین زهرا و اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی استانداری، استاتدار قزوین را در این سفر همراهی می کنند.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام با سه بخش مرکزی،رامند و دشتابی در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.