مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قزوین در خصوص این رویداد به خبرنگار ایرنا گفت: با فراخوان جشنواره قصه گویی در سه بخش صحنه ای، قصه های ۹۰ ثانیه ای و مقاله نویسی در مجموع ۲۲۷ نفر در این رخداد هنری شرکت کردند.

مژده اروجی افزود:  ۱۰۶ نفر در بخش صحنه ای، ۱۱۸ نفر در بخش قصه های ۹۰ ثانیه ای و سه  نفر در بخش مقاله این رخداد هنری شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از داوری آثار بخش صحنه‌ای در نهایت ۴۲ نفر انتخاب شدند که طی امروز و فردا رقابت خواهند کرد.

اروجی ادامه داد: اجراهای صحنه‌ای در سه بخش قصه گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، زنان و مردان و نوجوانان انجام می شود و پس از داوری، پنج شرکت کننده برتر در بخش اصلی بخش مردان و زنان، سه نفر در بخش نوجوانان و یک نفر در بخش پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها انتخاب می‌شوند.

وی اظهار داشت: داوران این بخش به نام‌های نادر میرزایی از قزوین، علیمراد خرمی از مازندران و لیلا همتی از البرز هستند و همچنین سه داور نوجوان نیز در این بخش اجراهای قابل تقدیر را انتخاب می‌کنند.

اروجی با بیان اینکه نفرات برتر برای رقابت در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی راه خواهند یافت،افزود: بخش قصه های ۹۰ ثانیه ای نیز در استان تهران داوری می شود.

وی با اشاره به بخش جانبی جشنواره قصه گویی،افزود: در شهریورماه امسال جشنواره‌های قصه گویی  در ۱۶ مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و همچنین ۲ دوره آموزشی قصه گویی ویژه والدین و نوجوانان برگزار شد.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.