رییس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین روز شنبه در نشست خبری به مناسبت برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گفت: نمایشگاه‌ها به عنوان ویترین اجناس تولیدی هر استان شناخته می‌شوند و می‌توانند ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده را به بهترین شکل ممکن برقرار کنند.
هادی طاهرخانی افزود: طی سال‌های گذشته نمایشگاه صنعت ساختمان توسط این شرکت در بهمن ماه هر سال برگزار می‌شد اما مهرماه امسال برای نخستین مرتبه این نمایشگاه توسط متولیان خاص از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، معاونت امور عمرانی استانداری و اداره کل استاندارد برگزار می‌شود.
نمایشگاه جدید قزوین در هشت هکتار احداث خواهد شد
وی با اشاره به احداث نمایشگاه جدید استان در زمینی به مساحت هشت هکتار، خاطرنشان کرد: نمایشگاه جدید جنب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان مورد احداث قرار می‌گیرد که به محض تعیین و تکلیف نهایی قیمت زمین، طرح یاد شده در مدت ۲ سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گفته این مسئول، نمایشگاه جدید می‌تواند حداقل پاسخگوی نیاز ۲۰ سال آینده استان باشد.
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمانی قزوین برپا می‌شود
مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان قزوین نیز در این نشست گفت: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه جاری در چهار هزار متر مربع فضا در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های قزوین برگزار می‌شود.
رضا تاجرباشی اضافه کرد:در یک هزار و ۹۵۳ متر مربع این نمایشگاه، ۷۹ غرفه در ۵۷ پلاک محصولات و اجناس تولیدی خود را عرضه خواهند کرد.
این مسئول افزود: ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی استان و مابقی نیز از سایر استان‌های کشور حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در ۶ سال متوالی عنوان برتر کشور را کسب کرده است، یادآور شد: با توجه به این سابقه، برپایی یک نمایشگاه تخصصی از مدت‌ها پیش در دستور کار جدی این سازمان قرار گرفت و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری آن انجام شد.
۸۰۵۴*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.