فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز شنبه در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به سه روستای الموت غربی افزود: هر کجا همت و همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی و نظامی همراه شده، عملیات منفی علیه دولت و نظام از میان رفته و گام‌های بلندی برای حل مشکلات برداشته شده است.

سردار پاسدار محمد شاهرخی با بیان اینکه روستا نباید محتاج شهر باشد، اظهار داشت: هدف اصلی سپاه از ورود به روستاها کاهش هزینه‌های اجرای طرح‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار است تا ضمن کاهش زمان و هزینه،  کیفیت اجرای طرح‌ها نیز افزایش یابد.

وی ویژگی طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه را مردمی بودن آنها عنوان کرد و گفت: ۳۲ میلیارد ریال هزینه طرح‌های سپاه در سه دهستان طارم، الموت غربی و شرقی است که ۱۲ میلیارد ریال آن از سوی قرارگاه سپاه، هشت میلیارد ریال آورده مردم و مابقی از طریق دستگاه‌های دولتی فراهم شده است.

شاهرخی تشریح کرد: همکاری مردم، سپاه و دستگاه‌های دولتی در انجام طرح‌ها دستاوردهای مهمی به دنبال داشته است و باید این همکاری‌ها برای خدمات رسانی به روستاها در دیگر نقاط استان نیز تداوم یابد.

این مسئول گفت: سپاه صاحب الامر (عج) قزوین قصد دارد با برگزاری کارگروه اقتصاد و اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی،  اقتصاد روستایی را احیا کرده و هویت واقعی روستاها را به آنها بازگرداند.

شاهرخی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته از سوی سپاه در روستاهای محروم، گفت:یکی از این اقدامات استقرار ۹ روحانی در روستاهای محروم است که موجب می‌شود ضمن فرهنگ‌سازی، بصیرت و آگاهی اقشار مختلف اجتماعی نیز افزایش یابد.  
۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.