مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این طرح‌ها در حوزه تکمیل و بهره برداری از راه، ساختمان و همچنین تجهیزات صدا و سیما هستند که با حضور استاندار قزوین در روستاهای طارم سفلی و الموت افتتاح می‌شوند.

سرهنگ پاسدار حمزه برین اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی از یک سال گذشته تاکنون تکمیل و افتتاح ۴۵ طرح عمرانی را با موضوعات مختلف در دستور کار قرار داده که از این میان هشت طرح در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌های عمرانی در دهستان چوقور طارم سفلی شامل روستاهای علی آباد، رزن و ... و همچنین منطقه الموت شرقی هستند که طی روزهای آینده با حضور مسئولان استان افتتاح خواهند شد.

برین با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در روستاها، گفت: برگزاری ۹۰ نشست آموزشی به منظور ترویج سلامت در بین روستاییان و کاهش وابستگی به داروها از مهمترین اقدامات این قرارگاه در روستاها است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد:  شناخت و راه‌اندازی ۶ رسته شغلی مفید و دارای مزیت اقتصادی بین روستاییان، برگزاری هشت دوره دامپروری، آموزش طیور به ۶۰ روستایی،  ایجاد هزار کلونی زنبور با هدف اشتغالزایی و همچنین برپایی نمایشگاه‌های غذا و ... تنها بخشی از اقدامات سپاه در این مناطق بوده است.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.