معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های ابلاغی کشوری در خصوص هفته جهانی ناشنوایان، ویژه برنامه‌های استانی دیگری با شعار "تشخیص زود هنگام و مداخله به موقع کم شنوایی" نیز برای این هفته پیش بینی شده است.
 راحله جاتن افزود:در طول این هفته علاوه بر نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر، برخی خدمات رایگان از جمله شنوایی سنجی نیز در مرکز نواب ارایه خواهد شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: برای اخبار صدا و سیما نیز یک رابط ناشنوایان برنامه‌ریزی شده تا اطلاع رسانی لازم به جامعه هدف از طریق رسانه‌های جمعی صورت گیرد.
جاتن با اشاره به برنامه‌های دیگر بهزیستی استان در طول این هفته، افزود: بازدید از مرکز توانبخشی پرنیان با عضویت ۴۵ نفر ناشنوا و کم شنوا که زیر سن مدرسه هستند با حضور استاندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است که موجب جلب توجه بیشتر اقشار مختلف به جامعه هدف خواهد شد.
تاکنون پنج هزار و ۳۲۲ معلول‌ ناشنوا و کم شنوا در استان قزوین شناسایی شده اند که از این تعداد، یک هزار و ۲۵۸ نفر در درجه خیلی شدید قرار دارند.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.