رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخاباتی استان با حضور فرمانداران و بخشداران افزود: راهکار اصلی برای جلوگیری از خدشه در انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و قانونگرایی است که باید سرلوحه رفتار و کردار مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار داشته باشد.
محمد تقی صفری افزود:شرافت انسانی مدیران و مسئولان در گرو رعایت اصل بی طرفی در میدان انتخابات است که در صورت آگاهی بر قانون انتخابات و انجام درست وظایف محوله تحقق خواهد یافت.
وی با اشاره به صلاحیت‌های لازم یک نامزد برای ورود به خانه ملت، افزود:داوطلبی که خود بی‌قانونی کرده و التزامی به قوانین نداشته باشد، بدیهی است که صلاحیت قانون‌گذاری نیز ندارد.
 صفری با بیان اینکه مسیرهای ورود به مجلس متعدد است، اما تنها راه قانونی معتبر و ارزشمند خواهد بود، افزود: باید تلاش شود تا بیراهه‌ها مسدود شده و امکان انحراف در انتخابات وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید فضای انتخاباتی را صاف، پاک و روشن نگه دارند و اجازه ندهند در آن تیرگی ایجاد شود، اظهار داشت: انتخابات آبروی نظام است و خوب برگزار شدن آن باعث حفظ آبرو و حیثیت نظام می‌شود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.